Ten dystans zależy od stylu jazdy przed tankowaniem, u mnie raz pokazuje ponad 1000, a czasami 600-700 :shock: Jak delikatnie operujesz gazem to się zwieksza zasięg, tak jest przynajmniej u mnie.
[O1] Łożysko + piasta tył
Zwiń
X
-
[O1] Łożysko + piasta tył
Zmiana łożysk i piast z tyłu nieunikniona.
Sytuacja cennikowa wygląda tak:
ASO 320 zł za sztukę, dziękuję
Allegro:
Czy to oryginalny SKF?
made cjang cjong korporyjszon?
lub
made by Pan Havlanek? pojęcia nie mam co to za źródło ...
ASO ładuje prawdopodobnie SKF, FAG w pudełku VW wiadomo - przepłacamy.
Zatem co polecają tęgie głowy?
Przy okazji przód jest OK - na budziku 136kkm jak długo pociągną przednie?
Zmieniać całość?Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
-
-
===Tomy===, 1. Sprawdź, czy piasta pod bębny jest taka sama jak pod tarcze, bo na tych zdjeciach są różne pierścienie do ABS-u.
2. Na pierwszym są znaki SKf i VW Audi nabite. Czy oryginał ? podejrzewam że tak, chociaż nabić w Chinach też wszystko potrafią :diabelski_usmiech
3. Nie wymieniaj niczego "przy okazji" (tzn. przodu), jak przyjdzie na to czas to to zrobisz. No chyba, że masz taką fanaberie i za dużo kasy
4. A sprawdź może w IC lub innej hurtowni, albo w Premie np (SKF)Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RomanS, 1. Sprawdź, czy piasta pod bębny jest taka sama jak pod tarcze, bo na tych zdjeciach są różne pierścienie do ABS-u.
Jak podam sprzedawcy nr VIN dojdzie jakie będą potrzebne?
Zamieszczone przez RomanS4. A sprawdź może w IC lub innej hurtowni, albo w Premie np (SKF)
Stąd cena 160 zł mocno kusi.
Jeśli jednak nie będzie pewności do źródła pochodzenia kupię w IC.
[ Dodano: Nie 04 Lis, 07 22:38 ]
Zamieszczone przez JanuszSz===Tomy===, W drugim linku masz przednie łożysko :P
Co do pierwszego,wygląda ok.Dobierz jeszcze do kompletu uszczelniacze i w drogę. :lol:
Dziękuję.Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JanuszSz===Tomy===, W drugim linku masz przednie łożyskoops:
Co do ewentualnej różnicy piast beben/tarcza to nie wiem, czy się różnią a teraz nie mam dostepu do ETKI, tam trzeba sprawdzić, czy się różniąPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
lec
===Tomy===, ale z tylu masz lozysko razem z piasta i nie ma opcji zeby to kosztowalo 150 zł, sam stosunkowo niedawno wymienialem tyle ze bralem w ASO, cena z montazem ~450 zł
ps
zakladam ze masz tarcze z tylu....
Komentarz
-
Zamieszczone przez lec===Tomy===, ale z tylu masz lozysko razem z piasta i nie ma opcji zeby to kosztowalo 150 zł, sam stosunkowo niedawno wymienialem tyle ze bralem w ASO, cena z montazem ~450 zł
ps
zakladam ze masz tarcze z tylu....
Nie miałem odwagi i czasu z wymianą na tarcze.
Ceny części jak sam wiesz są różne. Faktycznie jeśli pierwsze źródło jakie podałem to oryginalne SKF to nie ma co się zastanawiać i biorę w ciemno.Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
lec
-
Zamieszczone przez lecno to wszystko wyjasnia - ciesz sie ze nie masz lozysk zintegrowanych z piastami
BTW: Tomku przymierzam się do xenonów bez auto poziomowania o temp. światła 6000K.
Masz jakieś doświadczenie?Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
lec
-
Zamieszczone przez lecmasz.... mozemy omowic dokladniej w środePowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
-
lec
-
Zamieszczone przez ===Tomy===lec napisał/a:
no to wszystko wyjasnia - ciesz sie ze nie masz lozysk zintegrowanych z piastami
Znam temat i chwalę Pana pod niebiosy
Zerknąłem też pobieżnie do ETKI i zdaje się, że piasta jest ta sama dla bębnów i tarczPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftBTW. W jaki sposob schodzi tarcza z tylu?? Jest skrecana nakretka od piasty?? Troche to malo logiczne by bylo. Bo pierscien od ABSu jest od wewnatrz, ale on jest przyczepiony do samej piastyPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez RomanSZamieszczone przez ===Tomy===lec napisał/a:
no to wszystko wyjasnia - ciesz sie ze nie masz lozysk zintegrowanych z piastami
Znam temat i chwalę Pana pod niebiosy
Zerknąłem też pobieżnie do ETKI i zdaje się, że piasta jest ta sama dla bębnów i tarczPowyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Komentarz
-
Komentarz